år 2009.

jag hade precis skrivit ett suuuuperlångt inlägg om 2009.
men den sög så de blir inget sånt, bara EN sak, en jag saknar.
min bästavän som alltid gjorde nått dumt, som alltid fanns där, som alltid åt som fan med mej, som alltid skrattade i kör med mej, som alltid tyckte jag va störd, som alltid busade med mej, som alltid va glad, som alltid mobbade folk med mej,  som alltid va så jävla bäst!
jag saknar dej, jag saknar de vi hade, jag saknar allt!
men vi har nästan allt dedär fortfarande, men de är ändå inte lika, vi är aldrig me varann längre, eller jo ibland då.
jag älskar dej fortfarande lika mkt som då älskling.
jag önskar vi kunde få tillbaka de vi hade?
JAG ÄLSKAR DEJ DAMMPELII, jag glömmer aldrig de vi hade. <3
/- din linn.

Kommentarer
Postat av: ;*

åh linn min älskade! <3

du fick mig att börja gråta, för jag tänker på allt vi gjorde och allt vi hade. det var du och jag, och du var den som jag gjorde precis allt med! den som visste allt och den som jag bara behövde kolla på så visste du. den som jag inte behövde säga ett ord till, för du fattade. den som kom till mig så fort du fick veta att magnus dog och som stannade hela kvällen och vi bara låg och pratade. den som jag verkligen gjorde allt i hela världen med, och det var meningen att de skulle vara så. meningen va att de skulle vara du och jag linn, inte du och nån annan, inte jag och nån annan. utan de va verkligen vi två.

jag tycker inte om det som har hänt på slutet, men jag tycker verkligen att vi fixar till det för såhär kan det inte funka linn, för utan dig klarar jag mig aldrig. du är den som gör att jag står på mina ben förfan! att du sov hos mig i förrgår, gjorde allt! fyfan vad jag mådde bra då, jag har inte vart så glad på länge! förstår du nu, hur mycket du betyder för mig? även fast jag visar det helt kasst, så är det endå DU.

jag, min familj, mitt rum och mitt hjärta saknar dig bestiz, kom tillbaka.

2009-12-30 @ 00:49:34
URL: http://anlieah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0