iiih.

tjenna :)
superlängesen jag skrev ju!
så nu skriver jag, haha.


Jag pallar inte skriva va jag har gjort dom hära dagarna jag inte har skrive, så jag skriver vad jag gör just nu ist ;)
höhö, just nu är jag med fanny,tim & albin :) Albin spelar ett zombie spel, de är ganska spännande!
Och vi andra sitter och kollar på. Öhm, idag fick vi veta rollerna till musikalen, Jens & Maria fick huvudrollerna, Fast jag tkr typ Tim fick den största ;b haha aja, jag sökte inte till nån så jag fick ingen, tur va väl derå för jag skulle ändå inte våga. Aja, nu ska jag va lite social med domhära vännerna :)
JUSTJAAAAAAA, på fredag lr kanske torsdag åker jag och fanny till edsbyn och busar me alla där! :D
Snacka om att jag längtar, skönt å få åka bort härifrån ett tag :)


aja hej då! :)
kyssssss / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0