plugg-ARN.

hello you :)
de enda jag gör just nu är o plugga, okej kanske interå jag gör massa annat oxå :b
Idag har jag vaknat försent & stressat, gick till skolan med johanna, plocka upp fanny å stack till skolan!
På skolan fick jag reda på matteprovssvaren & jag vart inte godkänd!  fail av mej som inte fortsatte på A-provet!
Aja, efter skolan va jag med Fanny och Idaahoe. Vi träna tills på provet imårn, lr dom kanske jag busa med Otto!
hihi, sen stack vi ut och va med Sofie och Johan. :) Vi gick till skolan och vinka till Petter, sen va vi på byn och göra de vanliga, sitta och skratta typ då! höhö, nu sitter jag här och försöker plugga tills provet som vi har imårn " Europa" jag kan typ alla länder men typ inga huvudstäder! Wooosch, så nu äre bäst jag tränar, så kanske jag blir godkänd iaf. :)
hare bra :)
puss linn.

Kommentarer
Postat av: En Nyman

De var kuligt :)

2009-10-12 @ 20:30:09
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0